Skal vi tale sammen?

Skal vi opsætte en live demonstration for at vise dig AGENDAPP og sammenkøre med din kommende konference eller anden aktivitet? Så skal du ringe til os.

Dit navn (påkrævet)

Din e-mail (påkrævet)

Din besked

  • Adresse

    Ørestads Boulevard 73,
    2300 København S,
    Danmark

  • Kontakt

    Telefon: (+45) 7020 0718
    E-mail: info@agendapp.dk

En kunde udtaler

Kommunikationschef Michael Diepeveen

I forbindelse med Skolelederforeningens Årsmøde var vi meget glade for at samarbejde med GO Mobile om en konference app, der gjorde det let for os og de ca. 2.000 deltagere samt 100 udstillere at have program, nyheder og alle andre relevante oplysninger samt et debatmodul mv. samlet ét sted – vi var meget tilfredse og er allerede i gang med at planlægge næste års Skolelederkonference, hvor app´en skal være et endnu mere centralt omdrejningspunkt.

Kommunikationschef Michael Diepeveen , Skolelederforeningen

Nogle spørgsmål?

Du har måske spørgsmål der er opstået efter du har læst de omkringliggende sider eller til de krav og ønsker som du har til en konferenceapplikation. Vi har samlet lidt sammen herunder, så du kan måske finde svar på dit spørgsmål der. Hvis ikke, skal du være velkommen til at kontakte os.

På grund af forskellige behov og ønsker, har vi kun gjort AGENDAPP til 95% plug-and-play. Det eneste det kræver dog, såfremt du er tilfreds med hvad du ser, er at få en adgang til AGENDAPP CMS for at begynde at lægge indhold op i AGENDAPP. Efterfølgende beder du dine deltagere om at downloade AGENDAPP fra App Store og Google Play. Så er du i gang!
Den generiske AGENDAPP er vores white labeled version af AGENDAPP med et fedt, men neutralt design. Denne version ligger allerede klar til download for dine deltagere på App Store og Google Play. Dette betyder, at du kan tilbyde dine deltagere en konference applikation på under 10 min!, hvis følgende opfylder dine behov:

A: Stil, udtryk og øvrig identitet.
B: AGENDAPP er udgivet i GO Mobiles navn.
C: Med GO Mobiles beskrivelse af AGENDAPP på App Store og Google Play.

Hvis dette opfylder dine behov, så er den generiske AGENDAPP den hurtigste og mest økonomiske vej til at tilbyde dine deltagere en konference applikation til din aktivitet.

Vi kalder det “AGENDAPP shell” eller bare på dansk, AGENDAPP skal, fordi vi indpakker de grundlæggende moduler og funktioner i din egen skal, eller ret beset, i din egen app. Det betyder, at du får din helt egen konference applikation, udviklet med dit eget brand eller design for øje, publiseret til App Store og Google Play i dit navn, med din tekst og dine skærmbilleder. Eksempler på hvad som er muligt med din egen AGENDAPP shell:

A: Din egen udgivelse med beskrivelse, billeder, markedsføring, mv.
B: Dit eget Home screen ikon.
C: Egen splash eller intro skærm.
D: Eget topbanner.
E: Udvikling eller justering af moduler og funktionaliteter.
F: Egne LinkedIn overlays og bekrivelser
G: og meget mere…

Hvis du er på udkig efter din helt egen konferenceapplikation, som du kunne se brugt i en række af sammenhænge, så er AGENDAPP shell den rette løsning for dig.

Dit indhold bringes til AGENDAPP via vores AGENDAPP CMS. Herfra kan du administrere alt dit digitale konference indhold, oprette og styre konferencer sessioner, oprette programmer og beskrivelser, ændre artikler, uploade materiale og medie indhold, oprette feedback og kommentar sessioner og efterfølgende se resultater, generere url-adresser for at vise indhold på storskærm og meget andet.

Hvis du vælger gerne at ville styre indhold selv (forberede AGENDAPP før konferencen, levere nyheder og information under konferencen ligesom at levere indhold efter konferencen), så fremsender vi blot login detaljer til vores webbaserede AGENDAPP CMS.

1: Upload indhold til AGENDAPP CMS.
2: Lad dine deltagere hente AGENDAPP på App Store og Google Play.
3: Så er du i gang!

Vi har faktisk udviklet AGENDAPP til netop at kunne håndtere multiple konferencer og aktiviteter. Fra den Aktive Events liste eller oversigtsside kan du liste et ubegrænset antal af konferencer, workshop grupper, teamsessioner og meget andet.

Dette betyder, at du kan dirigere et udsnit af deltagere mod en aktivitet og et anden gruppe af deltagere mod en anden aktivitet, alt sammen i samme app.

Vi vil være mere end klar til at hjælpe. Skulle du vælge at engagere os til at håndtere den digitale side af din konference, sørger vi for at opsætte AGENDAPP så den tager sig bedst ud ift billeder, tekst og øvrig opsætning og vi sikrer, at AGENDAPP lever under din konference og fungerer som det helt centrale knudepunkt for information og kommunikation. Vi kan også levere andre digitale og mobile løsninger end nævnt her på agendapp.dk, så giv os et kald så vi sammen kan klæde dine deltagere bedst muligt på og samtidig tilbyde dig nogle værktøjer, som kan sikre dig det rette udbytte af din konference.
Priserne har én ting tilfælles. Vi tager en grundlæggende licens pr. konference eller aktivitet, uanset den valgte tilgang. For den grundlæggende licenspris får du rent faktisk adgang til den generiske AGENDAPP, som allerede er på App Store og Google Play samt adgang til indholdsstyring i AGENDAPP CMS og ALLE moduler og funktionaliteter, som er til rådighed på platformen. Andre priselementer omfatter “AGENDAPP shell” (din helt egen version af AGENDAPP), timer i forbindelse med facilitering og udvikling af individuelle moduler og funktioner. Det det!

Vores kunder