Dit udgangspunkt

Dashboardet i AGENDAPP - konference app

Dashboardet

Dashboardet er dit udgangspunkt for navigering i AGENDAPP. Herfra kan du launche ethvert modul, der er tilknyttet din session og se, hvilke moduler, der har nyt eller opdateret indhold. Dette giver brugeren klar information omkring hvilke områder der kræver speciel opmærksomhed.

Fra AGENDAPP CMS kan du drag & droppe moduler ind og ud af dit Dashboard. Her er du sikret, at AGENDAPP støtter dit formål. Tilføjer du flere moduler end der umiddelbart kan vises på Dashboardet, ja, så tilføjer AGENDAPP automatisk en ny dashboard side, som brugeren kan swipe til.

Du kan uploade dine egne ikoner til Dashboardet og du kan navngive hvert ikon efter dit behov. Du kan indsætte eget bannerbillede, overskrift, underskrift, tilføje genveje i bundmenuen og meget andet.

Program

Deltagerne får her information omkring din agenda for konferencen, sorteret efter tid og dato. Programmet hopper automatisk til det aktuelle programpunkt i forhold til det aktuelle klokkeslet.

Ved at tabbe på et programpunkt, kan deltagerne læse nærmere om det konkrete indhold for programpunktet samt tilføje en påmindelse til smartphonens interne kalender om hvornår aktiviteten begynder.

Programmet
Nyhedsmodul i AGENDAPP - konference app

Seneste nyt (eller bare Nyheder)

I Seneste Nyt kan du poste alle slags nyheder – før, under og efter din konference eller event. Eksempelvis kan du publisere ændringer til programmet og samtidig offentliggøre ændringen i Seneste Nyt for øget opmærksomhed.

De seneste nyheder ligger altid i toppen for hurtigt overblik.

Altid opdateret. Altid forberedt. Altid tilfreds.

Praktisk information

I Informationsmodulet kan du poste alt der blot tilnærmelsesvis giver mening for din konference eller event. Information, som dine deltagere forventer og efterspørger. Eksempelvis hvordan deltagerne booker en taxi, transport til og fra lufthavnen, frokostmenuen, hotelovernatning, valutakurser og meget andet.

Informationsmodulet understøtter ligeledes links, billeder, video og 3. parts visninger som eksempelvis YouTube, Twitter, Survey Monkey og mange andre.

Information

Materials

Din egen mini-Dropbox

Materialer udleveres ofte til deltagerne for at understøtte de aktuelle præsentationer, men de bliver ofte glemt eller forsvinder i indbakken. Ændrer du i materialet, ja, så har du og dine deltagere allerede gang i den klassiske versioneringsjungle. Derfor kan du med fordel benytte Materialemodulet som dit eget konference filbibliotek. Her kan du publicere relevante Powerpoint præsentationer, Word dokumenter, PDF og andre gængse filformater og ordne dem i relevante mapper.

Deltagerne kan åbne og se materialerne på deres devices samt vedhæfte dem direkte i en e-mail for videresendelse.

Oversigt over deltagere

Deltagerlisten viser alle registrerede deltagere med mulighed for profilbilleder, navne, titler og virksomhed. Vi har selvfølgelig gjort Deltagerlisten søgbar så alle deltagere er indenfor rækkevidde.

Søg og du skal finde … og forbinde.

Deltagerliste modul - AGENDAPP

feedbacklist_agendapp

Evaluering direkte i AGENDAPP

Feedbackmodulet giver dig en unik mulighed for at pushe ethvert spørgsmål til dine deltagere før, under og efter konferencen, hvorefter deltagerne kan rate og kommentere på dit spørgsmål. Brug Feedbackmodulet til eksemplevis at indsamle viden om deltagernes syn på kvaliteten af præsentationer og indlæg, på maden, på faciliteter og infrastruktur, holdninger og meget andet.

Hvis de kvantitative tilbagemeldinger ikke er tilstrækkelige, så supplér Feedbackmodulet med en kvalitativ kommentar mulighed, så deltagere kan argumentere for deres rating. Det øger værdien af den samlede feedback.

Når dine deltagere begynder at rate og kommentere på dine spørgsmål, så begynder AGENDAPP™ CMS at opsamle og strukturere og præsentere de modtagne feedbacks. Dette giver dig øjeblikkelig indsigt og værdiskabende information fra dine deltagere, information som er både kvantificérbar, begrundet og objektiv.

Skriv en kommentar

Som taget ud af vores smsblog (åbnes på ny side) kan du med Kommentarer oprette en “væg” i AGENDAPP, hvor alle dine deltagere kan poste deres indlæg. Brug den som opslagstavle, centraliseret informationsopsamling og videndeling, til at opfordre dine deltagere til aktivt at bidrage med inputs under et foredrag eller en debat, mv.

Sidstnævnte giver god mening ift at få brugerindraget dine deltagere for at sikre en nærværende og relevant debat.

Deltagerne kan poste anonymt eller med navn. Alle indlæg kan ligeledes vises på storskærm, så deltagere såvel som ordstyrere/facilitatorer/moderatorer kan følge med.

Comments module - AGENDAPP
Media module - AGENDAPP

Kunsten at formidle en stemning

Billeder siger mere end 1000 ord… næsten. Upload dine billeder til Mediemodulet for at give dine deltagere indsigt og inspiration. For at fastholde seriøsiteten er det kun dig som facilitator, der kan publicere billeder til AGENDAPP.

Deltagerne kan selvfølgelig gemme billederne på deres device eller vedhæfte billederne i en e-mail.

Stil et spørgsmål

Aktiver dine deltagere med muligheden for at sende spørgsmål til sekretariatet eller moderator. Vælg din egen formular og informér omkring mulighederne i info-boksen. Du kan vælge kun at give tilbyde muligheden for at sende spørgsmål til et udsnit af dine deltagere, eksempelvis fra deltagerne på en bestemt workshop eller bestemte aktionærer.

Der er tre forskellige spørgsmålsskabeloner at vælge imellem.

Spørgsmål

messages

Samtale fremmer forståelsen…

Som en del af AGENDAPP kan en deltager nu starte en personlig, lukket samtale med én eller flere deltagere fra Deltagerlisten. Der oprettes således et privat samtaleområde mellem brugerne, hvor man har mulighed for at … ja… samtale! Udveksling af idéer, uddybning af kompetencer eller en uopfordret ansøgning på et nyt job, skrevet til den helt rigtige modtager.

Når der kommer en ny besked til en deltager fra en anden deltager, gør AGENDAPP automatisk brugeren opmærksom på, at der er kommet et nyt indlæg i samtaletråden. Besvarelse af et indlæg er virkelig nemt. Tryk Besvar i samtaletråden, skriv og tryk Send.

Push dine tweets og pull andres tweets …

Benytter du et officielt eller prædefineret hashtag til din aktivitet, så kan AGENDAPP være linket mellem dine Twitter brugere og aktivitetens deltagere. Skrives der et tweet fra web, Twitter app eller fra andre platforme på det forudbestemte #hashtag, så fanger AGENDAPP tweetet og viser dette i AGENDAPPs Twitter modul.

Du kan selvfølgelig også bare bruge Twitter modulet i AGENDAPP til at skrive dine tweets og retweete. Så gælder det bare den anden vej, at du så kan se disse tweets på web, Twitter app og andre platforme.

media
media

Forbind med LinkedIn …

Vi har integreret LinkedIn i AGENDAPP, så dine deltagere kan starte deres networking allerede inden de ankommer til din konference eller event. Du kan benytte LinkedIn som login funktionalitet eller blot som en mulighed for deltagerne at forbinde til i åbne sessioner.

Resultatet er uanset, at deltagernes profiler i AGENDAPP bliver beriget med deres LinkedIn informationer, således at hver deltager kan læse mere om andre deltagere. Endvidere kan en deltager skrive til en anden deltager direkte fra deltagerlisten, hvorefter alle beskeder samles i deltagernes indbakke på Dashboardet.

Under Indstillinger kan deltagerne ændre i deres LinkedIn informationer, såfremt oplysningerne der hentes ind fra LinkedIn ikke er opdaterede samt angive forskelige statusopdateringer, mv.

Kontinuerlig moduludvikling

AGENDAPP er et fortsættende udviklingsprojekt med konstante optimeringer i forhold til performance og brugermæssig afvikling af app´et, for netop at sikre vores kunder og brugere den bedste, hurtigste og mest pålidelige konferenceapplikation på markedet.

Du har som kunde og bruger dog behov for at se og opleve et WAUW modul eller en ny WÅÅÅO feature i ny og næ.

Derfor er vi altid på udkig efter nye tilføjelser, der giver værdiskabende funktionalitet til AGENDAPP, men vi er samtidig fokuserede på kun at beskæftige os med udvikling af de tilføjelser, der medvirker til at bevare AGENDAPP som den professionelle konferenceapplikation.

Så har du en god idé eller et specifikt behov, før du kan se AGENDAPP passe ind i din kontekst, så giv os et kald.

media

Bevar overblikket og relevansen med MODAPP

MODAPP sikrer ordstyreren, debatørerne eller moderatoren det forkromede og nemme overblik over spørgsmål fra salen, både fra AGENDAPP og fra sms. Alle spørgsmål hentes automatisk ind i MODAPP og gør det nemt at holde styr på spørgsmål, der har relevans for debatten, temaet eller konferencen. Simpelt og effektivt.

Vil du vide mere?

Vi kommer aldrig helt i mål på mulighederne for AGENDAPP her på siderne

Du kan selvfølgelig hente AGENDAPP til din device på App Store og Google Play… så kommer du det hele lidt nærmere, men for at indhold, design, formål og ikke mindst økonomi skal gå op i en højere enhed, ja, så er du nødsaget til at sende en e-mail eller gi´ os et kald.

Så hvis du kan leve med blot en lille smule gnist og gejst fra os (fordi vi synes, at AGENDAPP er et fedt produkt), så vil vi meget gerne præsentere AGENDAPP for dig.

Dit navn (påkrævet)

Din e-mail (påkrævet)

Din besked

Vores kunder